Sekretarz Gminy
Sekretarz Gminy - Klaudia Kolanowska-Sroka
Międzychodzianka, urodzona 21.09.1986 r. w Szamotułach. Prywatnie żona i matka dwójki dzieci.
Wykształcenie:
Absolwentka Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Zdobytą wiedzę uzupełniała na studiach podyplomowych:
- Psychologia w Biznesie (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Ekonomii;
- Strategia pozyskiwania i zarządzania funduszami unijnymi – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej;
- Gospodarka Nieruchomościami - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania.
Praca zawodowa:
Pracę zawodową rozpoczęła na studiach w poznańskiej kancelarii adwokackiej. Od 2011r. związana zawodowo z samorządem szczebla gminnego. Od 2014 r. Kierownik Referatu Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej, Zamówień Publicznych i Promocji Gminy, od 2018 r. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.Zna samorząd terytorialny nie tylko od strony wieloletniego pracownika samorządowego (w obszarze spraw obywatelskich, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, organizacji, przeprowadzenia wyborów i referendów, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, spraw wojskowych, a także procesu inwestycyjnego, pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych i promocji gminy), ale również przez pryzmat członkostwa w organie stanowiącym i kontrolnym – jako Radna Rady Powiatu Międzychodzkiego w latach 2014-2024, a także w organie wykonawczym – jako Członek Zarządu Powiatu w latach 2018-2024.
Funkcję Sekretarza Gminy pełni od stycznia 2025 roku.
Zainteresowania:
Turystyka, sport.
Zakres obowiązków na stanowisku Sekretarza Gminy:
Organizacja pracy Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie i zarządzanie jego zasobami ludzkimi, a także kierowanie Referatem Obywatelsko – Organizacyjnym.
„Sukces nie jest mierzony przez pozycję, którą ktoś osiągnął w życiu, ale raczej przez przeciwności, które pokonuje próbując odnieść sukces”.
Booker T. Washington