youtube
instagram
  • Geoportal
Nieruchomości Honest Broker
Drukarnia Międzychód
Prestige - przesyłki kurierskie
Hurtownia Spożywcza - Piotr Duszny
Kabiny, brodziki
Multiagencja Ubezpieczeniowa Lucyna Kaźmierczak
SCHEDPOL Sp. z o.o. Międzychód, ul. Przemysłowa 2
Biuro Rachunkowe KMJ ZWIĄZEK
Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego
NIERUCHOMOŚCI-MIĘDZYCHÓD
Pracownia badań psychologicznych
TomSchool
Firma hBp-Likvor s.c. Robert Prajs, Jan Budka
Okregowa Stacja Kontroli Pojazdów
Christianapol Meble Polska

Sekretarz Gminy - Klaudia Kolanowska-Sroka

Międzychodzianka, urodzona 21.09.1986 r. w Szamotułach. Prywatnie żona i matka dwójki dzieci.

Wykształcenie:

Absolwentka Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Zdobytą wiedzę uzupełniała na studiach podyplomowych:

  • Psychologia w Biznesie (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Ekonomii;
  • Strategia pozyskiwania i zarządzania funduszami unijnymi – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej;
  • Gospodarka Nieruchomościami - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania.

Praca zawodowa:

Pracę zawodową rozpoczęła na studiach w poznańskiej kancelarii adwokackiej. Od 2011r. związana zawodowo z samorządem szczebla gminnego. Od 2014 r. Kierownik Referatu Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej, Zamówień Publicznych i Promocji Gminy, od 2018 r. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.Zna samorząd terytorialny nie tylko od strony wieloletniego pracownika samorządowego (w obszarze spraw obywatelskich, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, organizacji, przeprowadzenia wyborów i referendów, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, spraw wojskowych, a także procesu inwestycyjnego, pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych  i promocji gminy), ale również przez pryzmat członkostwa w organie stanowiącym i kontrolnym – jako Radna Rady Powiatu Międzychodzkiego w latach 2014-2024, a także w organie wykonawczym – jako Członek Zarządu Powiatu w latach 2018-2024. 
Funkcję Sekretarza Gminy pełni od stycznia 2025 roku.

Zainteresowania:

Turystyka, sport.

Zakres obowiązków na stanowisku Sekretarza Gminy:

Organizacja pracy Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie i zarządzanie jego zasobami ludzkimi, a także kierowanie  Referatem Obywatelsko – Organizacyjnym.

 

Sukces nie jest mierzony przez pozycję, którą ktoś osiągnął w życiu, ale raczej  przez przeciwności, które pokonuje próbując odnieść sukces”.

Booker T. Washington

 

 

 

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2