youtube
instagram

Zgodnie z zasadami programu "Cyfrowa Gmina - Granty PPGR", a także zgodnie z umową podpisaną między osobami które uzyskały sprzęt komputerowy, a Gminą Międzychód użytkownicy są zobowiązani do składania oświadczeń o użytkowaniu urządzeń przez okres dwóch lat od terminu rozliczenia przez Gminę projektu. Informujemy, iż projekt został rozliczony w dniu 28 grudnia 2023 r.
W związku z tym podajemy do informacji terminy, w których zobowiązani są Państwo do składania oświadczeń.

widok z lotu ptaka na jezioro miejskie
 

Oświadczenia składają Państwo w następujących terminach:

  • Czerwiec 2024r.;
  • Grudzień 2024r.;
  • Czerwiec 2025r.;
  • Grudzień 2025r.

Oświadczenia można składać:

  • przesyłając podpisany skan oświadczenia (oryginał należy zachować na wypadek kontroli) na adres e-mail : urzad@miedzychod.pl
  • osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie
  • poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: / 2430jggkpv/SkrytkaESP

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2