Komunikat dla rodziców/opiekunów prawnych dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Międzychód z rodzin byłych pracowników PGR
4 października br. ruszył nabór do Konkursu Grantowego ,,CyfrowaGmina-Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”.
Celem Grantu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Do szkół podstawowych z terenu Naszej Gminy zostały przekazane oświadczenia dla rodziców/opiekunów prawnych, które będą podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez Gminę.
OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ
Oświadczenia można składać (dzieci ze szkól podstawowych) w szkołach, natomiast pozostali uczniowie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie do dnia 22 października 2021r.