youtube
instagram

W dniu 25.10.2017 r. w Starostwie Powiatowym w Międzychodzie odbyło się posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku. W spotkaniu wzięli udział stali członkowie komisji ze Starostą Julianem Mazurkiem i  z-cą Komendanta Powiatowego Policji mł. insp. Markiem Nawrotem na czele. Na zaproszenie Przewodniczącego w posiedzeniu udział wzięli także przedstawiciele Gminy Międzychód reprezentowanej przez Sekretarza Gminy Tomasza Ruckiego  i  Inspektora OC i ppoż. Sławomira Pastoka  oraz  z-ca Komendanta Powiatowego PSP mł. bryg. Roman Grzebieta.

Jednym z tematów omawianych na spotkaniu był „Poprawa bazy lokalowej i sprzętowej Ochotniczych Straży Pożarnych jako element zwiększenia bezpieczeństwa publicznego w Gminie Międzychód”. W ramach tego tematu przedstawiono wybrane zadania inwestycyjne oraz omówiono kierunki i cele wydatkowania środków gminnych i dotacyjnych w latach 2015-2017. Oprócz bieżącego utrzymania 9 jednostek OSP zrealizowano zakupy sprzętowe i inwestycje budowlane za kwotę ponad 1 850 000 złotych. Przedstawiono także zamierzenia inwestycyjne i plany wyposażeniowe na rok 2018.

 

LP

ZADANIE

KWOTA  2015-2017

  1.  

zakupy lub modernizacja pojazdów

920 000,00 zł

  1.  

budowy i  modernizacje strażnic

727 044,00 zł

  1.  

zakupy pił, agregatów prądotwórczych, zestawów do ratownictwa medycznego

39 350,00 zł

  1.  

zakupy sprzętu hydraulicznego,

120 000,00 zł

  1.  

zakupy sprzętu łączności

22 000,00 zł

  1.  

modernizacja sprzętu do ostrzegania ludności

25 400,00 zł

  1.  

zakup i wdrażanie aplikacji BLISKO ( SISMS)

5 600,00 zł

SUMA

1 859 394,00 zł

Poniżej kilka wybranych przykładów ilustrujących referowany temat:

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2