youtube
instagram

RADA MIEJSKA MIĘDZYCHODU ZAWIADAMIA

25 marca 2025 roku o godz. 16.00 w sali sesyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie odbędzie się

XIII SESJA RADY MIEJSKIEJ MIĘDZYCHODU

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Uwagi do porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XII sesji Rady Miejskiej Międzychodu.

4. Informacja Burmistrza z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.

6. Informacja Przewodniczących Komisji stałych z działalności w okresie między sesjami.

7. Informacja Przewodniczących Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z działalności w okresie między sesjami.

8. Informacja z działalności Zarządu Powiatu Międzychodzkiego dotyczącej Gminy Międzychód.

9. Podjęcie uchwał w sprawach:

A. zmiany Uchwały Nr X/75/2024 Rady Miejskiej Międzychodu z dnia 17 grudnia 2024 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2025.

B. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Międzychód na lata 2025-2031.

C. określenia sezonu kąpielowego oraz wykazu kąpielisk w gmine Międzychód w 2025 roku.

D. zmiany uchwały nr XII/99/2025 z dnia 18 lutego 2025 r. Rady Miejskiej Międzychodu w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód - część obrębu Międzychód (część działek: 596 i 605

oraz działki: 1158/1, 1158/2).

E. przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Międzychód na lata 2026-2035.

F. trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, innych form wychowania przedszkolnego, szkół podstawowych i placówek, oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.

G. przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Międzychód w 2025 roku.”

H. zasad i trybu udzielania z budżetu Gminy Międzychód dotacji celowych na realizację zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz kryteriów wyboru inwestycji do dofinansowania.

10. Zapytania i wnioski.

11. Zakończenie obrad.

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2