youtube
instagram

Dzisiaj w Urzędzie Miasta i Gminy została podpisana umowa na realizację zadania pod nazwą „Rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji w Gminie Międzychód”.

Projekt polega na dostawie oraz wdrożeniu zintegrowanego systemu do zarządzania Gminą Międzychód, który w sposób kompleksowy będzie wspomagał pracę Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie, a także współpracę z jednostkami organizacyjnymi gminy.

  • Wartość projektu: 1 586 794,71 zł
  • Dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego: 1 329 262,29 zł
  • Planowane zakończenie projektu: 2023-06-30

Zdjęcie przedstawia osoby przy stole w momencie podpisywania umowy

Zdjęcie przedstawia osoby przy stole w momencie podpisywania umowy

  • 10 614
    LICZBA LUDNOŚCI MIASTA
  • 6,98
    POWIERZCHNIA MIASTA W KM2
  • 1378
    UZYSKANIE PRAW MIEJSKICH
  • 18 633
    LICZBA LUDNOŚCI GMINY
  • 306,25
    POWIERZCHNIA GMINY W KM2